Monday 25 June 2012

1st pOst DaRi Ku

Assalamualaikum......
Bismillahirrahmanirrahim~~~
      hi! heheheh lucu ny...akhirny aku ada blog ,.heheheh memandangkan BFF aku Yati dan Jun pun sudah mempunyai blog so dorang pun suruhlah aku buat blog. sebenarny aku tak berapa tahu nak guna blog nie..yang aku tahu baca blog orang heehee e2 adalah hobi aku di masa lapang, aku akan buka mana2 blog yang aku rasa menarik dan bermotivasi ckit..blog nie pun my BFF yang tolong buatkan ^__^  thanks Minna...Dia nie memang champion dalam bab2 laman sosial nie....
       Alamak jam sudah menunjukan 11.02 pm, aku kena tidur sakarang sebab  jam 4 aku kena bagun untuk siap2 ke kelas....okey la aku pun dah tak ada apa mahu tulis..Apa-apa pun thanks to my BFF Minna...
           "pelangi Qasih ku tajuk dari ku.."
           "sahabatku adalah keQasih hatiku..."
              (^_______________________^)

sElamat mAlam bulan dan bintang~~~ <3
     

2 comments: